Friday, January 21, 2011

Dengan rela hati :)

Hari ni, guru kelas aku melantik pengawas kelas yang baru untuk kelas ku ... Ketua pengawas kelas ialah Nadia [ kawan baik aku :) ] ... Penolong pengawas kelas 1 pula ialah Mcnikson [hermm...seorang yg pendiam di dlm kelas...tp budak tu ok lah] ... Penolong pengawas kelas 2 ialah AKU ! Mula2 aku tak nak jawatan tu sebab aku rasa aku tak dpt nak jlnkan dngan baik plus sebenarnya jawatan tu utk kwn aku yg sorg lagi .. tp kwn aku yg tu memang bersungguh2 tak nak ambil jawatan tu dan dia minta tukar jawatan yg aku pegang iaitu in charge AJK2 kecil dlm kelas...aku accept je lah jawatan tu...herm... tak kisahlah... asalkan aku jalan kan tugas dgn betul dan dpt puas kan hati semua org lebih2 lagi 2 org guru kelas aku iaitu En Hamden & En Pani...


No comments: