Tuesday, December 28, 2010

Aktiviti hari ini

Ok... Untuk post ni, aku nak listkan aktiviti yang dah aku lakukan ada hari ini C:

  1. Bangun pagi terus mandi dan bersiap untuk ke sekolah.
  2. Driving sendiri ke sekolah. Before ke sekolah, aku jemput rakan ku Eka.
  3. Bila dah sampai kat sekolah, aku dan pustakawan yg lain menyiapkan tugas yg diberikan oleh cikgu Nilawati
  4. Bila kerja dah settle, kami pergi sevenE beli brg mkn...lapar sngat time tu...hehe
  5. Balik rumah dan berkemas nak tengok wayang.
  6. Beli barang sekolah di Spring shopping mall
  7. Lepas tu adik2 ku pergi masok tengok wayang dulu. Aku tunggu Zaynal datang. C:
  8. Lepas dia datang, kami pun tgok wayg..hehe
  9. Dah habiz tgok wayng, aku mandi dan melakukan apa yang harus dilakukan dahulu.
  10. Dan akhirnya, aku menghadap laptop googling, facebooking, blogging, tumblring and twittering...heheh...


No comments: