Monday, January 24, 2011

Nuffnang! Tolong la faham saya .

Kalau login nuffnang jer aku mesti mengeluh mengeluh mengeluh dan mengeluh! Kenapa ye aku mengeluh? aaaaa. nak tau kenapa? Sebab duit maseh RM 0.00 lagi!!! Dah banyak kali aku cuba baca & follow apa yang diorang kasi tau. Tapi takde hasil ponnnnn. Herm. camne ni ha? Ada sape-sape yang tau tak macam mana nak buat duit tu ada? haha. Macam gila duit je bunyi aku ni. Aku bukan ape, aku nak jugak merasa duit dari hasil blog nehh :P haha. Tak salah kan mengaharapkan sesuatu dari hasil kita. hehe. Aku tau mesti ramai yang senasib dengan aku kan. Yang dah dapat duit dari nuffnang tu, tolong la bagi tunjuk ajar ye :)
ka-ching! ka-ching!
aaaaaaaaa
aku nak duit aku turun banyak2 macam ni :D
HAHA
takdelah sampai mcm tu
p/s: aku bukan mata duitan



3 comments:

Chai Yun said...

http://ratnamurniwati.blogspot.com/2010/03/tips-mengenai-blog-blogging-nuffnang.html

bacalah blog seorang follower saya..dia dah dapat hasil nuffnang..maka apa yg dia cakap ni mungkin berkesan gak..

semoga berjaya..

Fafa Rashid said...

thx so much chai yun! :) i'll read it...

Chai Yun said...

u're welcome.. =)