Monday, January 31, 2011

Pohon Kemaafan

Aku minta maaf :(
Aku tahu memang aku abaikan kau sehari-harian
Kalau masok hari ni dah 2 hari dah tau
Aku tahu salah aku
Dengan ni aku nak pohon maaf banyak2 dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab aku tak update
kau (BLOG) semalam.
mwahahaha
Aku penat sangat la semalam
Now baru aku rasa ok sikit nak update.. Sikit jerr.. Tak la ok banyak.. haha

Hari ni kan, time aku pergi sekolah, aku jadi heran jap, kenapa ey aku rasa sekolah tu sunyi tanpa suara-suara monyet? haha. Laaa. Rupanya sekolah aku hari ni dah start cuti untuk Chinese New Year. Mesti korang pelik takkan aku tak tahu yang sekolah sendiri dah cuti. kan?
hehe. Aku bukan tak tau, aku tau la! Aku turun pun sebab hari ni aku dengan classmate aku
kena cat kelas. Maklumlah, kite orang ni nak masok pertandingan keceriaan kelas.

Kalau nak ikut kan, memang tak sempat nak kemas kelas tu sampai habis nampak kemas hari ni! Tapi, dengan adanya kawan-kawan aku yang best, gila-gila, kerjasama tuuuu, akhirnya dapat gak kite orang siapkan hari ni. hehe. Kalau tak!!!!! Memag aku malas nak pergi sekolah lagi time2 cuti ni. Orang lain sedap tidur kat rumah pastu ngadap tv, aku pulak terpaksa turun sekolah. JEALOUS tau! hehe. Tapi takpe, demi kelas, aku sanggup ;)

ni haaa . sambil kerja ambil gambar
enjoy!

ni aku
ehh. aku jugak? hehe
ika gendot :)
yoh & tasha
chris(cangkung) & mac (duduk)


No comments: