Saturday, February 12, 2011

Hiasan papan notis kelas

Ok . . . Jom sini . . . Nak cerita sikit . . . :)
Since aku jadi penolong ketua tingkatan tahun ni, aku rasa aku dah macam terlalu lalu lalu sibuk sampai aku punya kerja rumah pun aku tak siap! Macam semalam (Jumaat, 11.02.2011), hampir setiap masa aku curi-curi rompak-rompak senyap-senyap siapkan kerja rumah aku yang aku tak siapkan... Dahla kena hantar aritu gak... Aku memang rasa penat sangat tahun ni... Dahla hampir setiap hari aku stay sebab aktiviti sekolah yang tak pandai2 tak ada... Aku mintak sangat cikgu akan kata "kepada siapa yang bla bla bla bla hari ni perjumpaan dibatalkan" ataupun "tak ada perjumpaan sebab KK dah tak diperlukan lagi" ! wow! kan best kalau macam
tu ;) hehe.

Korang sume
aku nak tunjuk sikit header yang aku buat untuk papan notis subjek kelas aku

Contoh 1 :
Contoh 2:

Amacam??
manyak cantek ka ini design?
atau biase2 je kot?
hehe
tolong suggest kat aku yang mana satu yang terbaik
ok?

p/s: argghh! nota sejarah aku tak siap lagi!

2 comments:

ChAzStYlo said...

rindu betul zaman2 aku ms sekolah dulu ^^

http://chazstylo.blogspot.com/

Fafa Rashid said...

rindu ey??hehe...aku pun aku akn rindu zaman sekolah nanti bila dah tak sekolah lagi..huhu