Monday, February 7, 2011

Marah !

Eeee.... Kenapa ni??!! Aku bengang!! Kalau credit phone banyak tadi, dah lama dah aku call Hot FM nak bagitau kat diorang yang aku tengah bengang pastu dicampur aduk sampai sebati dengan marah.. Senang cerita, BENGANG+MARAH lerr..

Haaa.... Nak tau sebab apa tak?? Jom ekot sini...
Sini la, bukan situ...
Kat sini kat sini...
Kat sini lah!
hehe..jangan marah...nak gurau pon tak leh eyy?

Aku marah sebab dah beberapa hari ni line broadband aku tak betol!
Datang meroyan tiba-tiba.... Nak blogging pun tak dapat....
Kata yang TERPANTAS.... Tapi TAK PON!
Okey okey... relax relax.... Bawak bertenang jangan bertendang...
Sian aku tengok blog aku ni haaa...
Dah nak berhabuk aku tinggalkan lama2....
Nasib belom ada spiderman duduk bertenggek kat blog aku ni tau... hehe

No comments: